OKOLICOM ZAČRETJA – 226

Biciklistička  ruta  226  –  Okolicom  Začretja  kreće  i  završava  u  samom  centru  ispred  Crkve Uzvišenja Svetoga Križa. Ruta kreće u smjeru istoka niz Ulicu Matije Gupca – županijska cesta ŽC 2158. Dolaskom na raskrižje s državnom cestom D1 skrećete na sporedni makadamski put koji vodi ispod nadvožnjaka te nastavlja nerazvrstanom cestom paralelno s autocestom A2. Nakon   prelaska   preko   potoka   Krapinica   ruta   dolazi   na   biciklističku   stazu   „Za-Za-Kr“. Biciklističkom stazom ruta dolazi do raskrižja s državnom cestom DC1 koju prelazi, te skreće lijevo na županijsku cestu ŽC 2160 i ulazi u naselje Štrucljevo. Nakon 600 metara vožnje kroz naselje, ruta skreće desno na nerazvrstanu cestu gdje vas dočekuje prvi uspon kojih na ovo ruti neće nedostajati. Ruta se lagano se uzdiže na greben koji je granica općine te prekrasnim putevima i pogledima vozite kroz naselja Bregi Zabočki, Temovec, Pustodol Začertski, Prosenik Začertski, Klupci Začretski. Ruta nastavno dolazi dolazi do raskrižja s županijskih cesta ŽC 2155 i  ŽC  2158  Donja  Pačetina  te  skreće  na  nerazvrstanu  cestu  i  prolazi  kroz  naselja  Završje Začretsko i Dukovec. Po dolasku u Dukovec ruta nastavlja preko brze ceste Zabok-Krapina I ispod autoceste A1 te dolazi na raskrižje s državnom cestom DC 1 je u Švaljkovcu. Ruta nastavno kreće na zahtjevniji makadamski uspon gdje Vas na vrhu dočekuje prekrasan pogled na Sveti Križ Začretje i Medvednicu. Ruta nastavla dalje dijelom Državne ceste DC 35 u naselju Galovec Začertski te ponovno skreće na nerazvrstanu cestu te prolazi kroz naselja Galovec Začretski,  Donja  Šemnica,  Komor  Začretski,  Sekirišće,  Mirkovec  do  raskrižja  s  županijskom cestom ŽC 2166 u naselju Križanće. Ruta nastavlja nerazvrstanom cestom te se spušta prema županijskoj cesti ŽC 2159 u naselju Brezova kojom ruta nastavlja ponovno do biciklističke staze „Za-Za-Kr“ kojom vozite do nerazvrstane ceste i nastavno do raskrižja s županijskom cestom ŽC 2158 kojom ruta nastavlja do samoga starta. Ruta je pogodna za Mtb/Gravel, a moguće ju je s lakoćom  proći  i  e-biciklom.  Za  prolazak  cijele  rute  potrebna  je  veća  fizička  kondicija  i  bolja vještina upravljanja biciklom.

Biciklistička ruta je obrađena kroz 85 točaka – raskrižja gdje je planirano postavljanje putokaznih ploča za vođenje biciklista.